Friday, April 23, 2010



I like this photo
my new edited from my original idea's not copy-copy :P
this picture not my family but this my cousin family very happy and long smile at the ears hahaa..boleh sampai ke situ lah ye fulamak weyh..
gambar ini time dieorang berada di port dickson biasalh jalan-jalan bersama keluargakan
aku x nak letak family aku,nanti aku letak lex lu.
(terlalu cun gambarnye)

Okey yang ini pulak gambar time budak sekolah jugra sukan sengaja aku edit gambar ni
atas permintaan tuannye so aku edit inilah hasilnye
smart x,macam real kan tapi ini just halusinasis je hahahaaa
You see this picture ya i know you tak rabun..budak kecil aku telah candid gambar die ketika die sedang melihata kawannye yang jatuh daripada longkang sambil itu merek mengejek rakannye sendiri dengan berkata "padan muka" dah menjadi kebiasan kanak-kanak pada zaman dahulu dan kini ish2 tak pernah berubah

No comments:

Post a Comment