Thursday, March 25, 2010

Poteng sekolah -_0

1.Hari ni,aku tak datang sekolah ponteng kot hahaa tak lah actually harini
aku malas nak datang school coz datang pun bukan belajar kan ramai cikgu tak ade
sibuk dengan sukan dieorang masing-masing,
kalau menang tak pe lah ni k_ _ _ h :) paham2 sudah lah ye?

2.Hari ni aku tak datang sekolah,just layan facebook,myspace & filmhill.com
bosan dow dan aku tak lupe jugak bace buku aku kan nak exam so aku kene lah banyak ulang kaji
ceh...poyo je tu bajet bace pulak kalau dah duk depan komputer macam lah nak bace
betul2,i sokong u hahaa kesengalan

3.So tu jer kot untuk hari ni malas lah nak memerah otek sebab otak kering kontang
hahaa kejap lagi aku basuh dengan vanish baru aku perah otak aku ni
okey semua bubbye

nak tanye soalan kat aku ?
go:http://www.formspring.me/eyan321



No comments:

Post a Comment