Sunday, March 7, 2010

Dah start tuisyen -.-

!.Weyh..ahaha (kurang sopan)ade aku kesah ke weyh wahahaa,x de lah gurau je weyh jangan ambik hati erk :) yeah hari ni semua orang i call weyh kenape (weyh) x perlu tahu laah :P
okey sekarang aku dah start tuisyen setiap hari sabtu & ahad,memang best lah tuisyen time cuti coz aku dekat rmh x tahu nak buat ape so aku mintak mak aku nak tuisyen kalau tak bagi bunuh diri i don't care mom tapi my mom menyampk i care wahaaha dgn mate terbeliak takoot..
percaya sangat korang cuma rekaan i semata-mata :P


-JADUAL TUISYEN (INSTIUTUT HARAPAN)-
Pada hari sabtu jadual tuisyen aku pukul 2.00-5.00 pelajaran sejarah,bahasa inggeris (cikgu singa) & science
Pada hari ahad pula 8.00-1.00 pelajaran geografi,bahasa melayu,math & pelajaran percuma b.arab
Itulah jadual tuisyen aku,aku amik semua subject hahaa budak pandai (pandai lah sangat dow)




PMR (2010)
EYAN ENTERTAINMENT





No comments:

Post a Comment